Kempoka’s Budovereniging Elst geslaagd voor zwarte en bruine ban

Kempoka’s Budovereniging Elst geslaagd voor zwarte en bruine band
wo 29 jun 2022, 11:44
ELST - Op donderdag 16 en 23 juni zijn Sjanne van Roijen en Ralph Lennards geslaagd voor hun zwarte en bruine band onder zwaardere omstandigheden dan normaal, gezien de hoge temperaturen.

Ralph heeft op 16 juni laten zien aan alle eisen van de bruine band te voldoen. Naast een eerdere behaalde zwarte band in een andere Kempo stijl, heeft Ralph nu ook zijn sporen verdiend als kempoka in de stijl van de Budovereniging Elst.

Sjanne heeft op beide donderdagen examen gedaan en is hiermee de eerste vrouwelijke kempoka van Budovereniging Elst met een zwarte band!
Zij heeft de commissie overtuigd van wat zij aan kennis, techniek en vaardigheden heeft opgebouwd in 18 jaren training.

De examencommissie feliciteerde beide kempoka’s met het behalen van de zwarte en bruine band.