10 kickboksers van Budovereniging Elst doen mee aan geslaagd Riverside Sports Fight Experience evenement op 4 juni 2023

Op 4 juni 2023, verzamelden zich 10 leden van Budovereniging Elst vol verwachting bij Riverside Sports in Arnhem voor het allereerste Riverside Sport Fight Experience-evenement. Dit speciale evenement is speciaal ontworpen om jonge kickboksers het vertrouwen te geven om de ring te betreden. Het is immers een grote stap om voor een volle zaal te staan en je krachten te meten.

Er heerste een goede sfeer van spanning en opwinding. Gespannen gezichten waren overal te zien, niet alleen bij de deelnemers, maar ook bij de ouders. Zodra de bel voor de eerste ronde klonk, barstte het publiek los in luidruchtige aanmoedigingen. De steun en aanmoediging kwamen vanuit elke hoek van de zaal.

Elke wedstrijd bracht nieuwe uitdagingen en adrenaline. De kickboksers betraden de ring met vastberadenheid en passie, klaar om hun vaardigheden te tonen en zichzelf te overtreffen. Er werden krachtige trappen uitgedeeld, snelle combinaties geland en strategische bewegingen gemaakt. Het publiek juichte elke actie toe. De energie was voelbaar in de zaal en dat motiveerde de kickboksers om  extra hun best te doen.

Het evenement was om 13.30 uur afgelopen. Alle geplande partijen waren gespeeld en de kickboksers stonden voldaan en trots in de ring. Ze hadden alles gegeven, hun kwaliteiten getoond en hun grenzen verlegd. Een glimlach sierde de gezichten van de jonge deelnemers terwijl ze de zaal verlieten.

We bedanken de organisatie voor het mogelijk maken van dit geweldige evenement. Het was een dag vol groei en zelfvertrouwen. We kijken uit naar de volgende keer dat we samen zullen komen voor een nieuw kickboks evenement.

Klik hier voor alle foto's

-/-