Kempo training met ouders en vrienden 28-09-2023

Eind september was er weer de jaarlijkse “familie en vrienden” trainingsavond georganiseerd door de  Budovereniging Elst. Alle kempoka’s genoten van deze leuke trainingsavond waarbij familie en vrienden van harte welkom waren om enthousiast met de kempoka’s mee te trainen.
Het is een gezellige traditie geworden, want van iedereen die meekomt, wordt verwacht dat ze enthousiast meedoen met de training.
De sfeer was geweldig en de toeschouwers maakten veel foto’s van de fanatieke ouders die probeerden hun kinderen bij te houden met de push-ups tijdens de pittige warming-up, gegeven door Menno Albouts.

Ouders lieten zich niet kennen tijdens het sparren met de kempoka’s en het trainen van de traptechnieken. Dit alles onder deskundige begeleiding van de trainers Menno, Arie, Simone, Linny, Raymond en  Guido.

Al met al kijken de trainers, de kempoka’s met hun familie en vrienden terug op een zeer geslaagde avond!
Ouders kregen respect voor de kinderen en de trainers gaven een applaus voor de ouders!
De kempoka’s kijken al weer uit naar de familie-avond van volgend jaar!