43 Kempoka's Budovereniging Elst doen succesvol examen!

Aansluitend op een periode van hard trainen zijn 43 Kempoka's van de Budovereniging Elst erin geslaagd om na de voorjaarsvakantie te mogen starten met een volgende band!
De examenavond was weer zeer geslaagd en onder grote belangstelling van veel trotse familieleden en vrienden van de Budovereniging Elst, hebben de deelnemende Kempoka's laten zien wat ze kunnen.
De trainers van Budovereniging Elst zijn trots op hun pupillen en feliciteren onderstaande 43 Kempoka's met hun behaalde graduatie.

Gele band of oranje slip:  Tijs Bennekom, Yaël Brandhorst, Lukas Ebben, Anouk van Elst, Quinten Janssen van Doorn, Donna Janssens, Chad Konijnenburg, Luca Leenders, Rafael van Loon, Thijs Maatman, Imke de Man, Moena Peilouw, Milan van Rossem, Fleur Scholten, Senna Teering, Lisa Teering, Chris van de Woude, Raul Veenstra, Kimberley Venneman, Jurjen van Manen en Judith Teering

Oranje band of groene slip: Marit Fokken, Malou Jansen, Catlin Janssen van Doorn, Jeroen Willemsen, Amy van de Veen, Ryan van der Tuuk,  Glenn van Welie, Roseanne Kempkes , Maaike Diks en  Sterre Lennards

Groene band of blauwe slip: Kaylee van Leur, Senne van Sinderen, Viggo Evers, Elior Kerkman, Jeslyn van Schaik, Milan Wilke, Anouk Wilke en Gijs van der Sandt

Blauwe band of bruine slip: Wesley van Meurs, Carlijn Bod, Lizan Jansen en Xander Bod.