Succesvol "6e Pa Albouts Toernooi" voor Budovereniging Elst

Begin november hebben 270 leden van Budovereniging Elst (Kempoka's /Judoka's) weer een mooi eerbetoon gebracht aan de oprichter Louis Albouts. Met prachtige inzet van alle deelnemers om de wedstrijd te winnen,  eren alle leden, oud-leden, leiding, trainers en veel aanwezige familieleden op een volle tribune, het werk van de heer Albouts, die in september 2009 overleed.
Dit  jaarlijks terugkerende "Pa Albouts Toernooi", is inmiddels  een gewaardeerd toernooi in de regio. De leiding spreekt haar complimenten uit voor alle deelnemers die hebben laten zien om met respect voor elkaar te kunnen strijden voor de 1e plaats. Op een enkele blauwe plek na, ging elke deelnemer na een sfeervolle ochtend tevreden met een mooie beker of een medaille naar huis.

De trotse trainers  feliciteren de Kempoka's  met onderstaande prijzen:

1e plaats: Malou Jansen, Glen Welie, Jeroen Willemsen, Milan Wilke, Tim Roelofs,  Anouk Wilke, Sophie Buurman, Nils Peters, Mila Hendriks, Indy Doezejager, Shanya Meurs, Maikel Ferrero, Fay van Dam en Max Cornielje

2e plaats: Chang Hobma, Dejay Evers, Thom Wielders, Wesley Meurs, Senne van Sinderen, Gerano Tirtosento, Amy vd Veen, Viggo Evers,  Cem Fidan, Liang Hobma, Bo vd Duim, Leon Keijzer, Lizan Jansen en Jeremy Rekker

3e plaats: Jitte Peters, Rens Verschuren, Marit Fokken, Tim Peters, Bob Xander, Jeslyn van Schaik, Niek v Doorn, Damia Arendsen, Pim Martens, Kay Jansen, Carlijn Bod, Jesper Jansen, Elior Kerkman en Kaylee van Leur

4e plaats: Shana vd Bosse,  Faith Willemsen, Gijs vd Sandt, Wouter Bogaerts, Herman Ansems, Joost Aalbers en Max vd Sandt

Voor meer informatie, zie www.budovereniging-elst.nl

© 2019 Budovereniging Elst. All Rights Reserved.

De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.