Twee Kempoka’s Budovereniging Elst geslaagd voor hun zwarte band!

17 februari 2019Na jarenlange training bij de Budovereniging Elst om het benodigde niveau en de noodzakelijke evaring te verkrijgen, zijn Linny Roelofse en Guido van Dinter er beiden in geslaagd om de felbegeerde zwarte band te behalen.
Linny en Guido zetten zich ook al jaren in voor coaching van de jongere (jeugd-) leden en assisteren bij wedstrijden en examens.
Onder toeziend oog van de examencommissie, familie, vrienden en de overige leden, hebben beide heren naar tevredenheid van de commissie laten zien wat ze aan expertise in de afgelopen jaren opgebouwd hebben.

Klik hier voor alle foto's (alleen voor geregistreerde leden)

Klik op onderstaande foto's voor een grotere weergave.