BUDOVERENIGING ELST SLAAT WEER TOE!

Op 22 juni heeft onze jeugdvechter Bahir Mahboub deelgenomen aan het kickboksgala van sportschool Akdeniz te Deventer.
Het was zijn tweede partij, zijn eerste partij had hij twee weken daarvoor nipt op punten verloren.
Bahir wilde revanche en rook bloed!
Rebar en Bjorn gingen mee als coach en begeleider en hadden er ook zin in.
Nadat er inmiddels 23 partijen geweest waren, was het dan eindelijk de beurt aan Bahir.
De bel ging voor de eerste ronde: Bahir bedacht zich geen seconde en ging gelijk in de aanval en zette zijn tegenstander direct onder druk.
Zijn tegenstander kwam terug met enkele goede harde lowkicks, maar Bahir trok het initiatief direct weer naar zich toe en hij combineerde er op los:
lowkicks middentrappen en vooral zijn geheime wapen, de knie, wist hij goed op het lichaam van zijn tegenstander te plaatsen.
Die had daar zichtbaar last van.
Zijn tegenstander had nauwelijks antwoord op de goede combinatie's van Bahir.
Ook de tweede en de derde ronde domineerde Bahir.
Het publiek was inmiddels achter hem gaan staan en liet van zich horen.
De uitslag van de jury kwam dan ook niet als een verrassing: "DE WINNAAR IS BAHIRRRRRRR MAHBOUB!!!!!"

Bahir, goed gedaan hoor, we zijn trots op je! En ook een dikke pluim voor de goede begeleiding!
Op naar het volgende gala! Daar gaan we met meer deelnemers naar toe, uhsss!